נתניהו בבי"ד של הליכוד: "אני הולך פה עד הסוף ולא מוכן לוותר"

    אבי רבינא No Comments on נתניהו בבי"ד של הליכוד: "אני הולך פה עד הסוף ולא מוכן לוותר"

    הקרב על הליכוד: ראש הממשלה התייצב בבית הדין של הליכוד, בעתירה להדיח את כל מתפקדי הליכודניקים החדשים, "אנחנו רואים בליכודניקים החדשים סכנה לעצם קיומו של הליכוד וזו סכנה למדינה" | צפו

    צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרב על הליכוד נפתח בקולות קרב רועמים מצידו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הדורש מבית הדין של הליכוד להדיח את כלל 7,000 מתפקדי הליכודניקים החדשים למפלגה, בטענה כי מדובר באנשי שמאל שחלקם הצהיר על כך בגלוי שפועלים להרוס את המפלגה מבפנים.

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייצב היום (ראשון) בבית הדין של הליכוד ואמר נחרצות: "אנחנו רואים בליכודניקים החדשים סכנה לעצם קיומו של הליכוד וזו סכנה למדינה. ראינו לפני חצי שנה דבר שלא יאומן, איך אנשים לכאורה מהימין קיבלו קולות מהימין והעבירו לשמאל כדי לעשות הפיכה שלטונית בהונאה מוחלטת" האשים נתניהו בחומרה.

    נתניהו הבהיר כי "עכשיו אנחנו רואים דבר יותר מדהים – אנשים שרוצים לעשות זאת בתוך הליכוד. להיכנס לתנועה במסווה של ימין לכאורה ולהביא לבחירת מועמדים וח״כים לאג׳נדה שמאלנית הפוכה לגמרי משלנו" תקף נתניהו.

    ראש הממשלה לשעבר הבהיר לבית הדין כי אינו הולך להרפות בעניין, "אני הולך פה עד הסוף ואני לא מוכן לוותר על התנועה הזאת שהיא השדרה והעתיד של המדינה, העתיד של כולנו" אמר יו"ר הליכוד.



    0 תגובות